De afdeling Shared Service Center bestaat uit drie verschillende teams op het gebied van ICT, geografische informatievoorziening en projectleiding op beide taakvelden voor alle deelnemers in de samenwerking.
Burgers geven de gegevens in vertrouwen aan de overheid en wij zorgen dat dit vertrouwen ook terecht is. Bovendien volgen wij als team alle trends en technologische ontwikkelingen waardoor dit vertrouwen ook voor de toekomst verzekerd is. Daarnaast zorgen wij dat onze collega's en de collega's van de deelnemende organisaties hun werk kunnen doen met behulp van de juiste digitale ondersteuning. Dit doen we met expertise op het gebied van helpdesk, applicatiebeheer en systeembeheer (HAS).
Samen met vakspecialisten zorgen wij voor een goede en overzichtelijke weergave van gegevensverzamelingen met een locatie component. Deze is voorzien van essentiële locatie gebonden informatie en is ook te raadplegen door burgers en bedrijven.
Wij vormen de verbindende schakel voor alle deelnemers in de samenwerking en de taakvelden van ons Shared Service Center. Wij zijn de drijvende kracht achter ICT vernieuwingen, geven pro actief advies, maken beleid en verzorgen de projectleiding voor alle deelnemers in de samenwerking.
Bekijk ook de vacatures in de regio op Werken in Zuidoost-Brabant of meld je aan voor een job alert en ontvang vacatures per e-mail!
Bekijk alle vacatures in de regioopen_in_new